Alla inlägg under januari 2010

Av Tudin - 3 januari 2010 01:03

tja... alla medmänisskor där ut på denna planeten!


sen jag skrev senast har det inte hänt mycket... eller jo det har varit jul and nyår.

så nu e det typ ett nytt år eller snarare 2010, två tiotal efter varandra och ett nytt decenium.


i alla fal i dag har jag färgat håret rött och luggen svart, alla fjortisar i skolan kommer tycka att jag e EMO och ärlight talat så fattar jag inte vad alla jävlar har e mot Emosar.

jag menar de är oxå människor och desutom så kan man inte vara EMO, det är en musik-, och klädstill som heter Fashioncore.


E.M.O - är en förkorting på Emotionel.


 

desutom skulle livet inte vara kul om alla gick om kring i samma damn kläder  

det är som ett det måste finnas något av varje still för att samhället ska fungera, tänk om tex alla skulle vara endast fjortisar, bara emos eller någon annan stil, det skulle inte vara så kul inte sant?

just därför måste man inse att människor e olika och att det inte finns något att göra åt det.


HELT ENKELT LEVA MED DET.

Ovido - Quiz & Flashcards