Alla inlägg under december 2010

Av Tudin - 22 december 2010 19:26

He hej alla underbara julmänniskor som har en äkta svensk jul där ute i vårt snöiga avlånga land.

Long time no see huh tja det beror på att det är jul baby.

En dag kvar till julafton, thats awesome. You know whats more is awesome? Jag ska efter julhelgen färga hårt vit, mmhm that awesome.


Som alla svenskar och överiga världsinvånare vet så är det julafton i över morgon.

Just därför tänker jag presentera mina två version av den clasisca jullåten we wish you a merry chrismas för er okej here goes:


1. We wish you a snowy chistmas , we wish you a snowy christmas, we wish you a snowy chistmas and a freaking cold new year.


2. We wish you blody christmas, we wish you a blody christmas, we wish you a blody chistmas and fucking scary new year.


Well that was it, now vote witch one you like best in your koment and if i dont write before christmas eve i just want so wish you a awesome christmas and a awesome new year as well.


Till er alla från oss alla (bara jag) en riktigt fantaskisk jul!


Tack.


 

Av Tudin - 10 december 2010 23:01

YEASSSS, jay smith min favorit i idol vann hela skiten.fuck vad glad jag blir.


Buga för killen som genom att vinna årets idol en gång för alla bevisade för mig att Sverige inte bara går efter utseendet!   



Jay you rock, respekt manen respekt!

Ovido - Quiz & Flashcards