Alla inlägg under juli 2010

Av Tudin - 30 juli 2010 16:00

Hallå bloggen.


Sitter i min säng i min stuga på råå, ute rengnar det.

Är depping för att jag vill bli smallare och för att ingen komenterar min blogg... är den dålig?


My och paula ska åka in till helsingborgsfestivalen.


länk till deras blogg:

www.mysigapaula.bloggplatsen.se


Jag har länge gillat den britiske komikern Eddie Izzard

     


Här är ett filmklipp från Eddie Izzards Show "Dress to kill" 1998


Eddie är en av mina största Idoler och favoriter bland svenska och utlänska komiker.


I bland kan jag komma på mig säg att rabbla något från dress to kill... fråga inte jag bara gör det.

Eddie har oxå fått mig att tycka att transvestiter är okej, jag menar dem kan inte rå för att dem gillar att klä sig som Kvinnor!


Go eddie, go tansvestite!



Ovido - Quiz & Flashcards