Alla inlägg under september 2010

Av Tudin - 9 september 2010 16:10

I dag slutade jag skolan tidigt och på vägen hem gick jag för bi HM på triangeln och köpe en tröja som jag ska andvända när jag cosplayar som Danmark!


För er som inte vet vad cosplay är så kan jag upplysa om att det är när man klär ut sig till en karaktär och agerar som den.

Ordet cosplay är en samansättning av dem engelska orden costume och Play och cosplay börjades i Japan ( Big suprise?...)


I morgon är det fredag, sista dagen i skolveckan, skolans temavecka om valet börjar i morgon.

Kl 18.00 har vår skola inspark för oss ettor i Ribban.... Party time!


Tack för du fixa dricka åt mig Anjelica, you are the best!


Sime hade med sig sin nya bräda i dag, den var brun och tråkig men han ska fixa så den blir snygg, Go Sime, go!

Av Tudin - 8 september 2010 11:52

Sitter i skolan, har rast och chillar med Sime.


Vi har haft och ska ha Grafisk design förkortas Graf hela dan...

thats awesome!  

Ovido - Quiz & Flashcards