Alla inlägg under augusti 2010

Av Tudin - 23 augusti 2010 17:43

Nu är jag hemma.


Jag var skitnervös i morse när jag skulle börja gymnasiet aka skolan igen efter 11 veckors sommarlov.


Mitt gymnasium heter Bryggerietsgymnasium ligger i Malmö på Ystavägen.

Jag var så nervös så jag trodde att jag skulle dö... Det är sant!

Jag kom var jag skitnervös och en kvart tidig innan vi skulle börja klockan 10 så jag fick vänta en stund innan vi började.


När vi började pressenterade sig först lärarna och rektorn och vi fick lite information innan det var upprop.

Efter uppropet delades vi in i två klasser B1A och B1B, jag hamnade i B1B.


I B1A går det bara skejtare och i min klass B1B går det en härlig blandning av Skejtare, Grafer och serietecknare!


När vi delats in fick vi mer information och sheman av våra mentorer, våra heter Eva och Jonas! sen var det lunch.


Jag var fotfarande nervös ända till dess att det var dags för lunch, det var pyttepanna. Jag lärde känna två stycken på lunchen, Julia och simon båda går i min klass.


Efter lunchen hade vi rundvandring, Eva och jonas vissade oss vart alla salar och sånt ligger och efter det fick vi gå hem.


Jag tog Julias nummer, Simon kunde inte sitt utan till men jag ska få det i morgon har han sagt!

Efter skolan tog jag åttan till Adolfs torg och där i från gick jag hem till lägenheten vi har i Malmö nu förtiden.

Ovido - Quiz & Flashcards